Saya.Aku.DiriAku

My photo
si atie@zatie.pelajar sarjana muda kejuruteraan kimia-bioproses UTM.berumur 20 tahun akhir bulan oktober nanti.baik dan comel.sekian

Tuesday 10 July 2012

BBQ budak 1SKKB

Assalammualaikum.. :D

aku nak cerita pasal malam bbq kelas aku time 18 jun hari tuh..okeyh aku tau yang cerita nih tersangat lapuk..tapi aku tak peduli..aku nak share jugak...! *bersemangat* but just a short story.!

18 Jun 2012 merupakan hari terakhir buat pelajar2 kejuruteraan kimia-bioproses menduduki peperiksaan akhir sem 2... dan last paaapeer adalah paper Microbiology.. which is really drive me crazy... :@.@   okeyh..stop about it..tak nak cerita..!

so lepas jewh habis exam tuh kitorang dah mula buat preparation untuk bbq malam tuh.. dan aku.. dengan sukarelanya mengambil bahagian dalam hal bakar-membakar....berserta kawan2 ku yang lain... bersemangat gila kitorang petang tuh... :D 
kami yang semangat :D

ayam yang hangussss~


mereka yang bersemangat..!
event mula dalam pukul 8.30 malam..dalam pukul 9 malam baru kitorang mula makan2...

sebelum makan bergambar dulu~

mereka yang khusyuk makan :)

selepas makan2..kitorang bernyanyi2 pulak.. ;)

encik guitarist



juga ada sesi memotong kek.. oh ye...sebab birthday alfiera dah dekat...so alang2 kitorang sambut malam tuh jugak.. :)


baca doa dulu~

si birthday girl :)
ada jugak sesi pertukaran hadiah.. :)

sibuk memberi hadiah :)



sesi bergambar ramai2...

part of guys


part of girls



sumber gambar : Ramdan
malam tuh memang kitorang having fun sangat2...! semua pun lepak sampai pukul lewat pagi... bersembang...bertukar2 cerita...bermain...menyanyi...segala perihal exam kitorang dah lupakan... :)

a very nice ending of 1SKKB...
hmm..next sem kitorang dah masuk second year.. beginning of a new life..as new sem gonna be harder for us...
thanx for the memories guys... :) 
i hope that our friendship will be ever lasting..
forever a classmates...
love u guys much..!
and...
i'm starting to miss u guys much..really. :'(

salam :)

No comments:

Post a Comment

atie's copyright from sitinurizati.blogspot.com