Saya.Aku.DiriAku

My photo
si atie@zatie.pelajar sarjana muda kejuruteraan kimia-bioproses UTM.berumur 20 tahun akhir bulan oktober nanti.baik dan comel.sekian

Thursday 12 April 2012

Roomates ;)

Assalammualaikum =)

Saya sayang roomates saya sebab
diorang selalu jew baik dengan saya
selalu jew layan karenah saya
selalu jew share makanan dengan saya
selalu jew bagi saya tidur atas katil diorang
selalu jew ajar saya subjek yang susah nak paham
selalu jew kejut saya bangun pagi
selalu jew ingatkan saya untuk solat
selalu jew buat benda gila sama2
selalu jew layan movie sama2
diorang selalu buat saya ketawa dan happy
diorang pujuk saya kalau saya tengah sedih
diorang tenangkan saya kalau saya tengah marah
diorang tak marah bila saya usik diorang
diorang tak marah kalau saya buat bising
diorang tak marah kalau saya selalu balik bilik lambat
diorang tak marah kalau kadang2 saya tak balik bilik langsung
diorang tak marah kalau saya nak ponteng kelas....hehhe
diorang tak marah kalau saya jemur baju dalam bilik
diorang tak kisah kalau saya bukak lampu time tidur
diorang tak kisah kalau saya nak tidur sebelah diorang
diorang tak kisah kalau saya guna barang2 diorang
diorang jaga saya bila saya sakit
diorang bagi pinjam duit bila saya tak ada duit
diorang selalu jew jadi pendengar setia saya malam2
diorang suka kalau saya ajak main sama2
diorang selalu teman saya kalau nak pergi tandas malam2
diorang stay up sama2 dengan saya kadang2
diorang tolong kemas locker saya kadang2
diorang suka share gosip dengan saya
diorang kasi saya hias bilik
diorang rajin kemaskan tempat saya
diorang cool~
diorang memang best..!

merekalah roomates saya :

(Form 1)
ramai
*tak ingat nama*

(Fom 4)
pina.wani.nana
*no pic*
<3 rindu kamu semua <3

(Form 5)
ketam.ummi@badau.zierah
<3 rindu korang sangat!
zaman.sekolah

 (matriks)
ika.hana.meikee
meikee.adda
<3 rindu korang sangat jugak..!
zaman.matriks


(UTM)
seri
<3
zaman.sem1


dan....
sekarang....??
roomate saya adalah kawan terbaik saya...!


kitorang ada minat yang sama

kitorang banyak baju yang dekat sama

kitorang suka lompat bersama

kitorang suka selfcam

kitorang ayu ;P

kitorang suka main
kitorang suka benda yang sama
kitorang aktif bersama

kitorang suka join aktiviti yang sama

kitorang suka nature
kitorang study course yang sama

kitorang suka makan

leeya kata kitorang kembar

tapi...
kebenarannya.......

kitorang adalah budak baik ;)
itulah kitorang~
-atie & fiera-
<3

sekian,
arigato gozaimasu.
oyasumi nasai :)

No comments:

Post a Comment

atie's copyright from sitinurizati.blogspot.com